Wednesday, December 29, 2010

Bermandikan hujan air mata

hari nie.. malangnya diri ini ku rsa kan . lepas beli buku, aku melepak kan diri kat JJ .tba2 mcg tone bunyi.. aku pun read la


A : hye, wat pe 2?
B : hye , tga duk reaply mcg la, xkan tidor pulak.. adoi ai..
A : ouh . haha . kat ne 2? buzy ? ggu?
B : bnyk lak soal dia . kat ats tanah bwah lgit, klo buzy & mggu, xdanye mcg2 dreaply..
A : haha . pndai wat lawak.. serius la.. kat ne? jap gi na kua hospital nie,, jumpa jap na?
B : ouh yeke? kat jj ni.. da dekat sgt la 2..
A : ok set.. jmpa kat sna.. tggu kat popular.. jgn pi mne2 . stay je tau,,
B : kalo terajin aku tggu la.. haha .

aku tgk jam, bru kol  11 lbih.. lapa la plak.. xpela.. tggu dia.. mkn skali.. masa pun berlalu.. da msuk kol 1, aku anta mcg

B : hoit ! mne ni? da cam pak pacak aku tggu . cpt la.
A : eyh, jap la.. doktor bru dtg amek x-ray tdi..

aku tggu lgi.. smpai kol 4 lbih.. ha.. beribu juta mcg aku anta . jwpn smua sma je..'kjap2 . doktor xsmpai lgi.. kjap2, 2 la nie la.." fed up ok.. kaw cbe bayangkan.. perempuan tggu lelaki smpai 5 jam . apa kes? da 2 xksi gi tmpt len . suh duk stu je.. na mngis aku rsa bile msa kol 4 aku anta mcg..

B : eyh ! kat ne 2?
A : eyh xyah jmpa la.. len kli je la.. proses lma lgi ni..

x ke kaw rsa cam dipermainkan ? xke kaw rsa dperbodohkan ? xkan la urusan tok kuar ospital amek masa 5 jam ? xbole bgi alasan logik skit ke? ya, klo ospital kerajaan mmg la lma, mslahnya dia kat private hosptal.. aku xbodoh la.. aku pun selalu kuar msuk ospital.. kalo ikut kan hati msa kol 1  tuh, aku da blah da.. tpi aku fikir 1 je, kalo dia sggup tggu aku selama 2 tahun, mngih kasih aku kot, xkan aku xleyh na tggu dia dlm bpe jam nie.. tpi 2 la kan, da nasib .. btapa hina nya aku rsa.. ya pun na balas dendam, jgn la time2 camnie.. aku trasa sgt . sumpa xpna rsa teruk camnie.. da 2.. bila dia anta mcg 2.. aku terus blah.. da la ujan time 2.. setitik demi setitik air mata aku bguguran dhanyutkan bsama air hujan nan suci.. masa 2 aku da xpkir len, aku pikir kan tentang kita..apa salah aku? nape camnie kaw wat aku? tibe2,  pppiiinnnn~ sikit je lgi.. sikit je.. aku na mati.. sek bek keta kancil kaler merah 2 xrempuh aku.. kalo x, mmg tragis sgt kmatian aku..

pesanan aku utk dia :

hey kaw ! terima kasih yang tidak terhingga aku ucapkan.. andai ini caranya kaw balas dendam, ok, aku terima.. mmg ini yg kaw mahu, ya , tahnia ! kaw da bjaya mbuatkan aku rsa serba serbi 100% bodoh, bengap, bangang, & bla bla bla.. aku berlapar tggu kaw.. aku menahan bosan tggu kaw.. aku diamkan diri tggu kaw.. aku.. aku terasa sgt.. utk kali pertama & terakhirnya kaw berjaya menjdi org pertama yg mbuatkan hati aku rasa macam jadah aram tah..cukup la.. terima kasih sekali lagi...


** gua x ngis pun.. xda pun hujan2 kne lggar keta 2 smua.. haha . saja na ksi sdap story.. gua kental ! xmen ngis2 nie.. relax sdah..

2 comments: