Saturday, January 8, 2011

when you said " just let us be bestfriends"

hye human ! i'm back . cuti sebentar . sok lusa aku beramb kmbli ke hostel . grr . grr . saba je la . skejap je kot. dmi msa depan ! hehe  ok2 . ckup tok itu. hari nie, na story, hati aku hancur tok yg keberapa ribu juta kli nye..pedih kot . tah la. kosong sgt2 rsanya.. adq, akq, abg & skrg dia.. satu2 pergi tgglkan aku.. na nangis la camnie . xska tau ! heee . kenapa ea? mmg dtkdirkan hdup tok dtgglkan ea? kan da ckp, mne ad llaki yg akn lekat nan aku. xcya.. na jgk.. tgk skrg apa da jdi? kan da org len. haha . xpe la.. sabar jela.. mgkn ad yg lebh bek dri itu.. trma je la.. sdih sgt kot.. xpe la.. skrg nie focus je kat yg maha satu tu . yg len blkg cerita.. Ya Allah, kaw tabahkan la hati hamba mu ini... berikan yg lebih terbaek stelah kaw amek yg tbaek itu.. lpe kan la dendam aku pada kaum mereka.. sabarkan la hambamu ini.. yg da leps bia kan lepas..sayang aku pada human tu tetap ada selamanya . sekali aku sayang selamanya tetap sayang.. xpe .&  xkan pernah skali aku bpaling kmbali...

** hoi ! nape cam frust je bunyi nya ? haha .

No comments:

Post a Comment